PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti gimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialine pedagoge gimnazijoje dirba
105 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
7.45 – 12.04 |
12.30 – 13.00 |
12.04 - 15.27 |
Antradienis |
7.45 – 12.04 |
12.30 – 13.00 |
12.04 –15.27 |
Trečiadienis |
7.45 – 12.04 |
12.30 – 13.00 |
12.04 – 15.27 |
Ketvirtadienis |
7.45 – 12.04 |
12.30 – 13.00 |
12.04 - 15.27 |
Penktadienis |
7.45 – 12.04 |
12.30 – 13.00 |
12.04 – 15.27 |
Kontaktai
Mobilusis +370 685 87796
Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis – padėti tėvams, kad būtų įgyvendinta vaiko ir mokinio teisė į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje: išsiaiškinti ir šalinti priežastis, dėl kurių vaikas ar mokinys negali lankyti mokyklos ar vengia tai daryti, sugrąžinti į mokyklą ją palikusius vaikus ir mokinius, kartu su tėvais padėti vaikui ir mokiniui pasirinkti mokyklą pagal protines ir fizines galias ir joje adaptuotis.
Pagalbos gavėjai – mokiniai, jų tėvai, pedagogai.
Pagalbos teikimo uždaviniai
- Padėti vaikams ir mokiniams adaptuotis mokykloje.
- Ugdyti vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius bendradarbiaujant su vaiko ir mokinio tėvais, pedagoginiais darbuotojais, socialiniais darbuotojais ir socialiniais partneriais, siekiančiais užtikrinti vaiko ir mokinio saugumą ir teisę į mokslą.
- Tarpininkauti ir padėti šalinti priežastis, dėl kurių vaikai ir mokiniai negali dalyvauti privalomame švietime, lankyti mokyklos ar vengia tai daryti.
- Padėti sugrįžti į mokyklą jos nelankančius (ir) arba ugdymo(si) procese nedalyvaujančius vaikus ir mokinius, bendradarbiaujant su tėvais ir atsakingomis institucijomis.
Socialinio pedagogo funkcijos
- Įvertinimo (renka informaciją, analizuoja, daro išvadas).
- Konsultacinę (pataria, padeda, konsultuoja).
- Korekcinę (skatina, įgalina, padeda adaptuotis, aktyvina, mobilizuoja).
- Vadybinę (organizuoja, telkia, planuoja, priima sprendimus ir už juos atsako).
- Šviečiamąją (informuoja, aiškina).
- Koordinacinę (palaiko ryšius, siunčia (perduoda) informaciją).
- Prevencinę (numato neigiamus reiškinius, poelgius ir padeda jų išvengti).
- Teisinę (atstovauja, gina vaiko interesus).
- Socialinio ugdymo.
- Vadovaujasi individualaus priėjimo, lygių galimybių įtvirtinimo, konfidencialumo, vaiko apsisprendimo pripažinimo ir atsakomybės bei kompetencijos principais.
- Rūpinasi vaiko gerove, saugumu siekdamas jo pozityvios integracijos ir socializacijos visuomenėje, skatindamas visavertę asmenybės raišką ir pilietinę brandą.